Sygnaliści
.
Prezes Szpitala Miejskiego Nr 4 w Gliwicach – Zarządzeniem nr 26/2024 z dnia 29.08.2024 roku wprowadził do stosowania Procedurę Zgłaszania Naruszeń Prawa oraz Ochronę Sygnalistów
Procedura określa zasady i i tryb zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa, czyli działania lub zaniechania niezgodne z prawem lub mające na celu jego obejście, w zakresie m.in.:
-
- Korupcji, zamówień publicznych, usług, produktów i rynków finansowych, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami, bezpieczeństwa transportu, ochrony środowiska, bezpieczeństwa żywności i pasz, zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia publicznego, ochrony konsumentów, ochrony prywatności i danych osobowych, bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych, konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatel
Zgłoszenia naruszeń prawa można dokonywać pisemnie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 1 za pośrednictwem następujących kanałów:
- Pocztą elektroniczną – na adres: sygnalista@szpital.gliwice.pl
- Pocztą tradycyjną – na adres: Szpital Miejski Nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice z dopiskiem Zgłoszenie Sygnalisty.
- Zgłoszenia anonimowe nie będą przyjmowane.
Zgłoszenie może być dokonywane wyłącznie w dobrej wierze. Zakazuje się świadomego składania fałszywych zgłoszeń.
Załączniki:
1/ Formularz Zgłoszeń Naruszenia Prawa